Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zrównoważony rozwój w reklamie

02 maja 2023 | Biznes | Robert Dąbrowski

Istotne jest edukowanie interesariuszy – pracowników, dostawców, klientów.

Wdrożenie zmian zgodnych z wartościami ekologicznymi oraz reorganizacja firmy mogą wymagać inwestycji, planowania i zmian w zarządzaniu. Zdecydowanie jest to gra warta świeczki. Łyżką dziegciu może się jednak okazać świadomość polskiego społeczeństwa, która w obszarze ekologii wciąż się kształtuje. Dlatego tak istotne jest edukowanie interesariuszy – pracowników, dostawców, klientów. Mogą nie do końca zrozumieć, dlaczego firma wprowadziła konkretne zmiany. Dlatego warto o nich głośno mówić, a czasem powtarzać pewne informacje niczym zdarta płyta.

W dzisiejszych czasach każda branża znalazła już własne metody na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko. W przypadku OOH, czyli reklamy zewnętrznej, to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12560

Wydanie: 12560

Spis treści
Zamów abonament