Zrównoważony rozwój w reklamie
Istotne jest edukowanie interesariuszy – pracowników, dostawców, klientów.
Wdrożenie zmian zgodnych z wartościami ekologicznymi oraz reorganizacja firmy mogą wymagać inwestycji, planowania i zmian w zarządzaniu. Zdecydowanie jest to gra warta świeczki. Łyżką dziegciu może się jednak okazać świadomość polskiego społeczeństwa, która w obszarze ekologii wciąż się kształtuje. Dlatego tak istotne jest edukowanie interesariuszy – pracowników, dostawców, klientów. Mogą nie do końca zrozumieć, dlaczego firma wprowadziła konkretne zmiany. Dlatego warto o nich głośno mówić, a czasem powtarzać pewne informacje niczym zdarta płyta.
W dzisiejszych czasach każda branża znalazła już własne metody na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko. W przypadku OOH, czyli reklamy zewnętrznej, to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta